tisdag 23 juni 2015

Hemlängtan

Kl 10 va de dags för första dosen på en kvart.
Nu e kl snart två o vi väntar på att nästa dos ska sättas igång.

Även idag har varit en tung dag med mycke saknad av Dennis o Nicke o alla andra som man e van att ha omkring sig.
Även att de finns andra trevliga föräldrar att prata o så med men de blir inte samma sak.
Så kuratorn blev kallad till mig en sväng idag o hon skulle koma tillbaka imöra.

Nu ser man hur Zekes hår sakta börjar ramla av. Annars e han ganska pigg lite slöare har han väl blivit utav morgonens cytostatika. Men han ha orkat busa med clownerna lite o spelat innebandy med den ena.

Nu framåt kvällen blev han väldigt slö och ville inte riktigt göra ngt utan att ligga i sängen så han slocknade tidigt o han e så underbart söt när han såver min lilla fis.
O nu på kvällen känner jag mig lite piggare igen även att jag fortfarande saknar dom där hemma så de gör ont men jag behövde nog bara gråta ut lite.

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar