tisdag 10 november 2015

Finbesök

Sista högdosen avklarad nu väntar vi bara på att de ska ut ur blodet.
Idag har vi haft lite blandat humör ena stunden pigg o glad för att sen va trött o arg o lessen.
Han har fått ett sånt nedrans humör.
Så mitt på dagen slocknade han mitt under en film så blev en timmes vila.

Både igår och idag har vi fått besök här på sjukhuset.
Igår knackade de på dörren och en sköterska kom in och frågade om jag ville ta emot besök o de va ju klart ja ville de för hur ofta händer det att de kommer ngn till oss här.
Så in kom Emma och jag blev så glad så jag började gråta. Jösses man e ju lite känslig o Zeke blev ju så klart pajas han tyckte nog oxå de va kul att ngn kom även att han har massa folk runtomkring sig hela tiden.
Sen idag så ringde min bror och frågade hur han skulle göra för att komma upp till avdelningen då den va på ett annat ställe sist han va här. Han hade köpt en sopbil till Zeke som enligt Zeke inte är en sopbil utan en lastbil. Så även idag har nog Zeke varit nöjd med besöket och jag med så klart.

Nu såver han så gutt o ja ska snart göra dessamma.

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar